مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۰۰۰ مدرسه و بیش از ۱۰۰ پایگاه بسیج استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 29 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محسن رخسی امروز در نشست خبری که در سالن جلسات کمیته امداد استان برگزارشد ،گفت: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس جشن نیکوکاری و مهربانی در اقصی نقاط کشور توسط کمیته امداد و با همکاری بسیج و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مرحله اول این جشن که در ۷ و ۸ شهریورماه با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» در بیش از ۱۷۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد برگزار شد، که مورد استقبال مردم نیکوکار قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار داشت : مرحله دوم این جشن در ۱۰ و ۱۱ مهر ماه جاری در ۱۰۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی و بیش از ۱۰۰ پایگاه بسیج برگزار می‌شود که همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها در مدارس به صدا در می‌اید.

 رخسی تصریح کرد : در مرحله اول جشن عاطفه‌ها  ۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که در اختیار خانواده‌ها و دانش آموزان تحت پوشش  قرار گرفت.

وی افزود : ۱۸۰۰ نفر دانشجو در استان تحت پوشش کمیته امداد تحت پوشش و حمایت قرار دارند که از کمک‌های هزینه تحصیلی و شهریه دانشگاه بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد عنوان کرد: سرانه پرداخت به دانش آموزان در مناطق زلزله زده ۲۰ درصد بیشتر از سایر مناطق است.

به گفته این مسئول، ۴۵ هزار و ۷۱۳ سالمند در رنج سنی ۶۰ تا ۷۴ سال ۲۷ هزار و ۱۱۱ نفر، ۷۵ تا ۹۰ سال ۱۶ هزار و ۲۹۰ نفر و ۹۰ سال به بالا ۱۳۰۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

 مدیرکل کمیته امداد با اشاره به حمایت ایتام تحت پوشش در قالب طرح اکرام و ایتام  گفت: ۶ هزار و ۹۲۶ نفر یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت ۲۱ هزار و ۲۱۷ نفر حامی داخل و خارج استان هستند که ماهی ۱۰۰ هزار تومان به غیر از مستمری به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

 رخصی در پایان از مردم و خیرین خواست  برای سهولت در پرداخت کمک های خودرا از طریق کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷*و پایگاه الکترونیکی emdad.ir، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد پرداخت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار