حسن سعیدی با اشاره به اینکه رفع سد معبر در بلوار اصلی فردیس متحمل هزینه های بالایی بوده است، اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی کسبه در بلوار شهدا در مقابل محل کسبشان را سد معبر کرده و بساط پهن می کنند که باید از این اقدام جلوگیری شود.
کد خبر: ۷۸۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 26 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سعیدی با بیان اینکه حرکت در معابر آزاد و بدون سد معبر از حقوق شهروندان به شمار می رود، افزود: لازم است حوزه مربوطه در شهرداری به این موضوع به طور ویژه تری رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه سد معبر باعث نازیبایی چهره شهر می شود، تاکید کرد: همچنین بعضا شاهد هستیم که برخی معابر را برای بازار های هفتگی به دستفروشان اجاره می دهند که لازم است در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به سد معبر نمایشگاه های خودرو در بلوار آزادگان (جاده ملارد)، بیان کرد: لازم است هرچه سریع تر اقدامات لازم برای رفع سد معبر این بلوار انجام شود تا شاهد سهولت تردد شهروندان باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با تاکید بر لزوم توجه به زیباسازی شهر، خاطرنشان کرد: از حوزه خدمات شهری شهرداری می خواهیم تا در این راستا اقدامات بایسته را انجام دهد.

برچسب ها: شورا ، سد معبر ، فردیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار