مراسم نقد کتاب خانم کارکوب روایت زندگی مادر شهیدان کار کوب زاده با حضور خانواده شهید برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۲ 26 September 2019

به گزارش تابناک قم، نشست نقد کتاب کتاب روایت زندگی مادر "شهیدان کارکوب زاده"به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت اداره کل کتابخانه های عمومی قم و با همکاری و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج دانش‌آموزی در سالن غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

کتاب روایت زندگی مادر شهیدان کارکوب زاده نقد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی قم،حجت الاسلام علی لقمان‌پور سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت الاسلام سیدابوالقاسم فقیهی استادحوزه و مدیریت کتابخانه فقیهی، مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر،مهران حیدری نبی مدیرکل هواشناسی قم، حجت الاسلام والمسلمین هادی قبادی، مشاور رئیس سازمان اسناد و خانواده شهید کارکوب زاده دراین مراسم حضور داشتند.

کتاب «خانم کارکوب» روایت زندگی مادر شهیدان عبدالجلیل، منصور و خلیل کارکوب‌زاده به قلم رضیه غُبیشی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده؛ کتاب مذکور در پنج فصل به زندگی مادر این شهید می‌پردازد و در بخشی از این کتاب نیز با عنوان «برگ آخر» نحوه دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده شهید بیان شده و در پایان کتاب عکس‌هایی از این خانواده شهید منتشر شده است.

«زهرا کارکو» مادر شهیدان عبدالجلیل، منصور و خلیل کارکوب‌زاده نیز در این نشست گفت: باید امروز بدانیم که شهدا چه انتظاری از ما دارند و به خواسته های شهیدان، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن، بر لزوم توجه به رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و گفت: در این زمینه اگر بتوانیم کاری انجام دهیم، بهترین عملیاتی است که در طول هشت سال دوران دفاع مقدس انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید در عمل، آمادگی خود را در مقابل هجمه های دشمن نشان دهیم، ان شاءالله بتوانیم دنباله‌رو راه شهیدان باشیم و رضایت آنها را فراهم سازیم و بی اعتنا به خواسته ها و آرمان های شهدا نباشیم.

در پایان این مراسم از خانم «زهرا کارکو» مادر شهیدان عبدالجلیل، منصور و خلیل کارکوب‌زاده تجلیل به عمل آمد،مرحوم خداداد کارکوب‌زاده، پدر این سه شهید نیز از رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار