هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کرمانشاه از اقدامات این اداره در استقبال از ایام اربعین حسینی و روند پیگیری بیمه خانواده شهدا خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 23 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله گفت: شهدای ما از شهدا کربلا الگو گرفتند، و هر چه داریم از انقلاب، دفاع مقدس و نهضت سرخ امام حسین (ع) است.

 وی اظهار داشت: بازگشایی مسیر کربلا در مرز خسروی و دیگر نقاط ایران از آرزو‌های شهدا بود و در این راه نیز جان فشانی کرده، شعار یا زیارت یا شهادت سر دادند، که شهادت نصیبشان شد و امروز زیارت قسمت وارثان شهدا و ملت ایران است.

 عسگری افزود: هر زائری که به کربلا مشرف می‌شود بایستی مجاهدات و حماسه‌های شهدا را در خاطر داشته باشد، مسیری که امروز با امنیت و آرامش در اختیار داریم را مدیون جان فشانی این بزرگواران هستیم. در همین راستا طرح هر زائر یک شهید و در واقع هر زائر نایب الزیاره یک شهید در استان در حال اجراست.

 مدیرکل بنیاد شهید و امورایثاگران استان در رابطه با هدف این طرح اذعان کرد: این طرح به منظور یادآوری ارزشمندی و جایگاه رفیع شهدا در حال اجراست. موکب‌هایی از طرف ایثارگران هم در نقاط مختلف استان دایر است، به هر جهت نهضت اباعبدالله نهضتی مردمی ست.

 عسگری در ادامه بیان داشت: ما بیشتر جنبه حمایت‌های غیر مستقیم داریم، همچنین ارتباط دادن خانواده‌های معظم شهدا که نذوراتی برای موکب‌ها دارند از برنامه‌های ماست، سعی ما بر این است این نذورات را در موکب‌های متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران قرار دهیم و برای خدمت به زائران اباعبدالله (ع) خادمانی نیز خواهیم داشت.

 وی در پایان با اشاره به وضعیت بیمه خانواده شهدا ابراز داشت: خانواده شهدا بیمه پایه دارند که شامل بیمه سلامت و بیمه مکمل است. بیمه مکمل این عزیزان تحت پوشش بیمه دی است. تعدادی از خانواده‌های شهدا با بخش‌های خصوصی به دلیل بدهی‌هایی که داشتند دچار مشکل شده اند. در این راستا مذاکراتی در حال انجام است، ما پیگیر پرداخت بدهی‌ها هستیم، با دانشگاه علوم پزشکی هم مذاکراتی انجام شد که روند خدمت رسانی به این عزیزان افزایش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار