سردار یوسف مولایی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم فرصتی است تا هشت سال دفاع مقدس را مرور کنیم زیرا رابطه منطقی و معناداری بین محرم و دفاع مقدس وجود دارد.
کد خبر: ۷۸۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 22 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده سپاه استان البرز با بیان این مطلب که رزمندگان اسلام از محرم و یاران امام حسین (ع) تاسی گرفته اند، ادامه داد: محرم نقطه اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه دفاع مقدس و محرم است.

سردار مولایی با بیان این مطلب که رزمندگان ما به تاسی از ابوالفضل عباس (ع) پا به میدان گذاشتند، ادامه داد: یکی از الگوهای اصلی در هشت سال دفاع مقدس، ابوالفضل عباس (ع) است.

وی با اشاره به اینکه امروزه حسین (ع) و واقعه عاشورا پشتیبان سیاست های کشور است، ادامه داد: سید حسن نصراله در سخنرانی روز عاشورا امام خامنه ای را فرزند امام حسین (ع) خواند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اکنون پهپاد دشمن به محض اینکه وارد مرزهای ما  شود، سرنگونش می کنیم، گفت: ما هیچ گاه از آرمان‌های خود کوتاه نمی آییم.

سردار مولایی با تاکید بر اینکه حضور چنین نیروهای در این رژه به نوعی پشتوانه نظام و دلگرمی‌ای برای مردم محسوب می‌شود، افزود: این رژه بخشی از اقتدار و قدرت نظامی کشور و آمادگی  نیروهای انسانی سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح را به نمایش می‌گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار