فرماندار عباس آباد از اختصاص حدود ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت سه دستگاه پل در مسیر جاده کناره چالوس - تنکابن خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 21 September 2019

جاده کنارگذر چالوس - تنکابن به طول حدود ۶۵ کیلومتر پیوند دهنده سواحل استان های گیلان ، مازندران و گلستان است. این جاده همه ساله محل گذر میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.

مهمترین مشکل این جاده پل های در خال تخریبی است که ضریب امنیت تردد در آن را کاهش داده است. تخریب و بازسازی این پل ها از سال ها پیش در دستور کار قرار داشت ولی هیچگاه به سرانجامی نرسیده بود.

جواد اصلانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که با توجه به حجم انبوه ترافیک در بیشتر ماه ها به ویژه نیمه نخست سال و نیز تردد خودروهای سنگین احتمال آنکه روزی این پل های با قدمت بیش از ۷۰ سال فرو ریزد و جان عده ای از مسافران سواره رو به خطر بیندازد دور از انتظار نبود بنا بر این موضوع در دستور کار قرار گرفت و این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای ساخت و جایگزین این پل های باریک و کم عرض اختصاص داده شد.

وی ادامه دارد : این پل ها یکی در هچیرود و ۲ دستگاه دیگر در منطقه اسپی رود و پسنده در شهرستان عباس آباد ساخته می شود.

فرماندار عباس آباد گفت: پیمانکار اجرای این طرح ملی با نظارت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور انتخاب و کارگاه برای شروع به کار احداث پل تجهیز شد که امیدوارم با تکمیل این پل ها دغدغه چندین ساله مسئولان این منطقه ، مردم و مسافران و گردشگران برطرف شود.

نور، نوشهر، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با دست کم یک میلیون نفر جمعیت ثابت و حدود ۱۵ میلیون نفر جمعیت متغییر جزو شهرستان های گردشگرپذیر غرب مازندران هستند همه ساله با فرارسیدن فصول بهار و تابستان و آغاز سفرها، تمامیمسیر های اصلی و فرعی حوزه شهری و روستایی این شهرستان ها پرترافیک می شود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار