استاندار البرز گفت: لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت، قطار برقی گلشهر-شهرجدیدهشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند.
کد خبر: ۷۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 21 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزالله شهبازی گفت: پروژه های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر-شهرجدیدهشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

شهبازی در بازدید سرزده از ادامه آزادراه همت در البرز و کمربندشمالی کرج، با اشاره به روند پیشرفت پروژه های راه سازی استان، افزود: ایجاد امکان لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های ملی در استان ها یکی از ماموریت های اصلی استانداران است.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه همت به طول 15 کیلومتر در البرز نیز از جمله پروژه های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که ظرف 3 ماه اخیر برای به ثمر رسیدن آن اقدامات قابل توجهی بواسطه حضور معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه، صورت گرفت.

وی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد-طالقان، افزود: بهره برداری از این پروژه نیز طی حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تامین ایمنی کار راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه ای برای به اتمام رساندن کار اختصاص یافت.

استاندار البرز به پروژه کمربند شمالی کرج بعنوان مکمل ادامه همت در البرز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم نامه ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار