دختر جوان و پسر مورد علاقه‌اش برای تصاحب پول‌های پیرمرد تنها سناریوی هولناکی را رقم زدند. متهمان پس از جنایت، جسد پیرمرد را در حیاط ویلای اجاره‌ای در چالوس دفن کردند.
کد خبر: ۷۸۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 19 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رسیدگی به  پرونده قتل یک پیرمرد از اواخر اردیبهشت امسال و به دنبال ناپدید شدن مرموز مرد ۶۲ ساله‌ای در کرج در دستور کار تیم اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

یکی از بستگان مرد ۶۲ ساله با حضور در پلیس آگاهی گفت: مهران به تنهایی در گوهردشت کرج زندگی می‌کرد و از چند روز قبل کسی از او خبر ندارد. مقابل خانه اش رفتم، اما همسایه‌ها اعلام کردند چند روز است او را ندیده‌اند.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند مهران مرد پولداری است که از چند سال قبل با اجاره خانه‌ای در گوهردشت به تنهایی در آنجا زندگی می‌کرد. تحقیقات پلیسی از همسایه‌های مرد تنها نشان داد از مدتی قبل دختر جوانی به خانه این مرد رفت و آمد داشته است.

با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی دختر جوان متمرکز شد تا این‌که هویت او به نام سهیلا ۲۷ ساله شناسایی شد. ماموران سرانجام آدرس سهیلا را به دست آوردند و او را دستگیر کردند. دختر جوان در تحقیقات مدعی شد مدتی عقد موقت مهران بوده و خبری از سرنوشت او ندارد.

کارآگاهان که به اظهارات سهیلا مشکوک شده بودند، به بازجویی از او ادامه دادند تا این‌که روز پنجشنبه هفته گذشته لب به اعتراف باز کرد و گفت: پس از آشنایی با مهران او پیشنهاد کرد، عقد موقت او شوم که قبول کردم. وقتی وارد زندگی اش شدم، متوجه پول‌های زیادی شدم که در حسابش داشت. وسوسه شدم این پول را سرقت کنم و موضوع را به پسری که به او علاقه داشتم، گفتم. تصمیم گرفتیم مهران را بکشیم و پول‌هایش را تصاحب کنیم. برای اجرای نقشه، پسر جوان به نام سعید را به مهران معرفی کردم و به دروغ گفتم سعید پزشک است.

سهیلا درباره روز قتل گفت: آن روز تعدادی قرص متادون و مرگ موش را در مشروب مخلوط کرده و به مهران دادم. بعد از خوردن آن حالش بد شد و خواست او را به بیمارستان ببرم. با سعید تماس گرفتم و او به خانه مهران آمد. بعد از دیدن وضعیت پیرمرد ادعا کرد با یک آمپول حالش خوب می‌شود. مهران هم به تصور این‌که سعید پزشک است اجازه داد به او آمپول تزریق کند.

پسر مورد علاقه‌ام مقداری سم را به جای آمپول به مهران تزریق کرد که باعث مرگش شد. بعد از مرگ پیرمرد، جسدش را داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و با سعید به چالوس رفتیم. در آنجا ویلایی را اجاره کرده و شبانه جسد را در حیاط آنجا دفن کردیم. یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حساب مهران بود و می‌خواستیم آن را خارج کنیم که ماجرا لو رفت و دستگیر شدیم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: با اعتراف دختر جوان، ماموران همدستش را دستگیر کردند و او پس از انتقال به اداره آگاهی اظهارات دختر را تایید کرد.

وی افزود: پس از اعتراف متهمان، ماموران راهی ویلای موردنظر در چالوس شدند و جسد مقتول را کشف کردند. متهمان با دستور قضایی در بازداشت هستند و تحقیقات درباره ادعای آن‌ها ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار