مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اعلام این مطلب که طرح جابجایی مسافران اربعین حسینی از 17 مهر لغایت 3 آبان اجرایی می شود، گفت: به منظور تسهیل در تخلیه مرزهای کشور در بازگشت زائرین حسینی از کربلای معلی سه شهر کرمانشاه ، همدان و اندیمشک به عنوان شهرهای هاب که در واقع مراکز اصلی توزیع و بازگشت زائرین به شهرها و مبادی اولیه زائرین می باشد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۸۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 19 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جهانی افزود: زائرین استان البرز در زمان بازگشت ،حدفاصل مرزهای مهران و خسروی تا شهرهای پسکرانه(هاب)را از طریق سرویس های خطی(شاتل) طی می نمایند و در شهر پسکرانه مرتبط با استان خود، با ناوگان اتوبوسی و یا سایر روشهای حمل و نقل ریلی یا هوایی به مبادی اولیه باز می گردند.

وی افزود:در همین رابطه  295 دستگاه اتوبوس  در طی 6 روز اجرای طرح از24 لغایت 29 مهرماه از کرج به  شهر کرمانشاه برای بازگرداندن زائرین استان البرز اعزام  می شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه با این برنامه ریزی پایانه های مرزی سریعتر تخلیه می شود و سعی شده تا کمبود ماشین برای برگشت وجود نداشته باشد، گفت: مسافران برای رفتن به این سفر به مرور از کشور خارج می شوند ولی در زمان بازگشت افراد زیادی در یک بازه زمانی کوتاه قصد بازگشت به کشور و شهرهای خود را  دارند که این امر ضرورت برنامه ریزی منسجم تر برای بازگشت مسافران را می طلبید که بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، پایانه های مرزی سریع تر تخلیه و افراد راحت تر به مقاصد خود بازخواهند گشت.

وی خاطر نشان کرد: تیم های اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در دوره طرح بازگشت زائرین در شهرهای کرمانشاه و همچنین پایانه شهید کلانتری کرج برای هماهنگی و تامین ناوگان مورد نیاز بازگشت زائرین استان البرز مستقر خواهند بود.

گفتنی است: زائرین  استان های  البرز، سمنان، تهران، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی از طریق شهر  هاب کرمانشاه  به شهرهای و مبادی اولیه خود عزیمت می نمایند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار