مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از دستگیری اعضای باند جعل پلاک خودروهای لوکس در کرج خبر داد وگفت:ارزش خودروهایی که از این باند کشف شده بین 30 تا 40 میلیارد تومان برآورد می‌شود.
کد خبر: ۷۸۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 18 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی اکبر مختاری گفت: اخیراً پنج عضو یک باند جعل پلاک خودروهای لوکس و گذر موقت در کرج بازداشت شده‌اند،  اعضای این باند برای خودروهای گذر موقت پلاک جعلی نصب می‌کردند.

مختاری افزود: در بین خودروهای کشف شده از این باند بنز، بی.ام.و، لکسوس و ... وجود دارد که از شهرها و استان‌هایی چون ایلام، تهران، مشهد و ... کشف شده و ارزش آن بین 30 تا 40 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این در پنج پرونده دیگر حدود 500 تن کود شیمیایی از انبارهای مختلف در استان به ویژه در اشتهارد کشف شد، متخلفان در این پرونده‌ها کودهای شیمیایی که باید با نرخ دولتی در اختیار کشاورزان قرار گیرد را از شبکه خارج و با تعویض بسته‌بندی در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز در خصوص تخلف دو فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در کرج که با اعمال تخفیف‌های دروغین پول بیشتری از مردم دریافت می‌کردند هم گفت: رقم این تخلف هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است.

وی درباره تخلف یک کارخانه تولید اسنک پف کرده در البرز هم اعلام کرد: این پرونده همچنان در حال بررسی است و پیگیر شخصی که ذرت‌ها را در اختیار کارخانه قرار داده بود هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار