حجت الاسلام علی حسینی توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر از محل نیت واقفین در استان همدان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل دانست و عنوان کرد: وقف جدیدی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان همدان صورت نگرفته است، اما از محل نیات گذشته توانستیم در آغاز سالتحصیلی بسته‌های حمایتی لوازم التحریر را بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کنیم.
کد خبر: ۷۸۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 17 September 2019
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۴ وقف جدید در استان همدان صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسینی با اشاره به جهت دهی نیات واقفین در سال جدید افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۴ وقف جدید با نیات مختلف در استان همدان داشته ایم.

وی ادامه داد: از وقف‌های انجام شده ۲ مورد برای ساخت خانه عالم در روستاها، ۵ مورد ساخت حسینیه و ۲ مورد ساخت مسجد بوده است.

حسینی از ۲ مورد وقف انتفاعی در سالجاری نیز خبر داد و اظهار کرد: یک مورد وقف ۳.۵ هکتار زمین بوده که طبق نیت واقف، درآمد حاصل از آن باید صرف ساخت خانه عالم و امور جاریه مسجد شود و وقف دیگر با ۴۷۸ متر زمین برای الحاق به امامزاده بوده است.

وی توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر از محل نیت واقفین در استان همدان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل دانست و عنوان کرد: وقف جدیدی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان همدان صورت نگرفته است، اما از محل نیات گذشته توانستیم در آغاز سالتحصیلی بسته‌های حمایتی لوازم التحریر را بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کنیم.

حسینی در پایان گفت: طی سال گذشته با برقراری مراکز مشاوره برای جهت دهی به نیات واقفین با توجه به نیاز روز جامعه، توانستیم وقفی در زمینه کمک به بیماران پروانه‌ای داشته باشیم تا از محل درآمد آن هزینه درمان بیماران پروانه‌ای در استان همدان تأمین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار