ماموران انتظامی سارقان داخل خودرو را در شهر‌های بهشهر و بابل دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۸۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 15 September 2019

 ماموران انتظامی سارقان داخل خودرو را در شهر‌های بهشهر و بابل دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مازندران ؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگالهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ ابراهیم شجاعی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس آگاهی یکی از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم انواع وسایل مسروقه لوازم داخل خودرو از قبیل فلش مموری، پنل ضبط، کیف ابزار آلات خودرو، مدارک شناسایی کشف شد.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو اقرا کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه رندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز از دستگیری سارق اموال داخل خودرو با ۱۹ فقره سرقت خبر داد و گفت: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ سید محسن جعفری افزود: با هماهنگی قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۹ فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به رانندگان و مالکان خودرو‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و خودداری از قرار دادن اشیاء گران قیمت و وجه نقد در داخل خودرو، از پارک خودرو در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار