حادثه رانندگی مرگبار با 2 کشته
در این حادثه یک خودروی پژو پارس با ۳ سرنشین در حین تردد در این محور به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و به گاردریل ورودی تونل برخورد کرد. او گفت: بر اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند.
کد خبر: ۷۷۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 14 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگویی اظهار داشت : واژگونی یک خودروی پژو پارس در جاده هراز شهرستان آمل ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
بر اساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران به ترافیک سنگین و لغزندگی جاده‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز شهرستان آمل محدوده پل بلده ، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو شهرستان آمل به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود:

در این حادثه یک خودروی پژو پارس با ۳ سرنشین در حین تردد در این محور به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و به گاردریل ورودی تونل برخورد کرد.
او گفت: بر اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند.
سرهنگ قدمی افزود: سرنشین دیگر این خودرو نیز مجروح شد که با کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
وی افزود: کارشناسان در پی علت این حادثه هستند.
رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار