مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به صدور حکم معاونت فرمانداری ساوجبلاغ برای فرزانه معدن کن، گفت: با انتصاب سومین بانو در پست معاونت فرماندار، البرز در وضعیت سبز در انتصاب بانوان در جهت تحقق یکی از اهداف برنامه ششم توسعه مبنی بر سهم 30 درصدی بانوان در مناصب مدیریتی قرار گرفت.
کد خبر: ۷۷۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 14 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مریم اسماعیلی فرد با اعلام این خبر افزود: با انتصاب یک معاون فرماندار دیگر‌‌ وضعیت سبز البرز در انتصاب بانوان توانمند مدیر پررنگ تر شد.

وی ادامه داد: با باورمندی استاندار البرز به توانمندی بانوان وضعیت استان سبز است؛ به این معنی که در میانه برنامه ششم توسعه بیش از نیمی از تعهد ۳۰ درصدی خود را در انتصاب زنان محقق کرده است و با روند مثبت کنونی انتظار می رود به زودی شاهد رشد بیشتر نیز باشیم.

اسماعیلی فرد گفت: در حال حاضر علاوه بر رییس سازمان برنامه استان، ۳ مدیرکل و ۳معاون فرماندار و بیش از ۲۰۰ مدیر پایه از بانوان توانمند استان منصوب شده اند که امیدواریم با عملکرد قابل دفاع خود زمینه ساز گسترش اعتماد به زنان در حوزه خدمت رسانی باشند.

وی افزود: تاکید بر انتصاب بانوان در مناصب مدیریتی در عین تاکید بر شایستگی و توانمندی منتصبین صورت می گیرد و در واقع تلاش می شود موانع احتمالی عرفی برای اعطای فرصت خدمت از مقابل بانوان توانمند برداشته شود.

لازم به ذکر است؛ روز پنجشنبه با حکم استاندار البرز،  فرزانه معدن کن به عنوان معاون برنامه ریزی استان منصوب شده است.

وی پیشتر معاون دفتر بازرسی استانداری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار