سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تأکید بر اینکه هنوز ابتدای کارمان در مسابقات لیگ هستیم، گفت: نتیجه بازی با ذوب آهن، ما را به ادامه‌ی کار خوش بین یا نا امید نمی‌کند.
کد خبر: ۷۷۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 14 September 2019

به گزارش تابناک تبریز،  مصطفی دنیزلی اظهار داشت: طی دو هفته ابتدایی لیگ برتر، یک بازی خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان و یک بازی داخل خانه نیز در حضور هواداران پرتعدادمان مقابل پرسپولیس بازی کردیم که این دیدار برای ما بسیار لذت بخش بود. ابتدای کار هستیم و مسیر طولانی پیش روی ما قرار دارد.

وی در خصوص بازی با ذوب آهن بیان کرد: ذوب آهن یکی از تیم‌های مطرح لیگ برتر ایران است و در طول سال‌های مربیگری من در ایران، این تیم همیشه جزو مدعیان بود؛ همچنین تراکتور نیز یکی از تیم‌های مدعی است.

دنیزلی با بیان اینکه امیدوارم هواداران اصفهانی بازی بسیار خوبی را شاهد باشند، گفت: معتقدم نتیجه بازی با ذوب آهن، ما را به ادامه‌ی کار خوش بین و یا نا امید نمی‌کند. بنده به بازیکنان و هوادارانمان اعتماد دارم و مدیریت تیم نیز همواره در کنار ما حضور دارد.

وی در خصوص وضعیت بازیکنانش برای رویارویی با ذوب آهن، توضیح داد: اکبر ایمانی به تمرینات گروهی تیم اضافه شده و مازولا نیز تحت درمان قرار دارد. این هفته یک بازی ملی هم برگزار شد که مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، رشید مظاهری و احسان حاج‌صفی سفر طولانی به هنگ کنگ داشتند و از این رو خسته هستند. فردا (شنبه) پس از برگزاری یک جلسه تمرینی، به اصفهان سفر خواهیم کرد و امیدوارم بازی بسیار خوبی شاهد باشیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی  ذوب آهن گفت: بنده علاقه زیادی به منصوریان دارم و به خاطر رویارویی با این مربی خوشحال هستم. می‌خواهم تراکتور خوبی را برای مردم اصفهان به نمایش بگذارم و در این راستا هر چه از دستمان بر می‌آید را انجام می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار