مهری مکاری با اشاره به اینکه فرهنگسازی و آشنایی نوجوانان نسبت به همیاری با موسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» از موضوعات مورد توجه بود افزود: بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر برای کودکان بی‌بضاعت بی‌سرپرست و بدسرپرست با همکاری فروشگاه «آل یاسین» تهیه و با شناسایی آن‌ها به صورت گمنام توزیع شد.
کد خبر: ۷۷۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 12 September 2019
مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان از توزیع سبد غذایی بین ۸۰ خانوار نیازمند در ایام محرم خبر داد.

به گزارش فارس، مکاری با اشاره به جمع‌آوری نذورات در ایام محرم از خیرین نیکوکار اظهار کرد: از غرفه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و از صندوق‌های شهر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جمعاً ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه بین ۸۰ خانوار نیازمند سبد غذایی توزیع شد گفت: با همکاری حوزه مقاومت شهیدان حاجی‌بابایی و پایگاه شهید فرجی چند واحد ساختمانی که بر اثر سیلاب اخیر فرو ریخته بود، ساخته و ترمیم شد.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان بیان کرد: چند مورد مشاوره ترک اعتیاد به صورت گمنام از مریانج و روستا‌های همجوار با همکاری کمپ ترک اعتیاد «رهایی سبز» انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی افراد نیارمند و رفع مشکلات آن‌ها که تاکنون از هیچ گونه مراکزی حمایت نشده بودند افزود: این اقدام با همکاری کمیته امداد انجام شد.

مکاری به حمایت و همکاری شهرداری مریانج در اقدامات اشاره کرد و گفت: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر مریانج سبد‌های غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگسازی و آشنایی نوجوانان نسبت به همیاری با موسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» از موضوعات مورد توجه بود افزود: بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر برای کودکان بی‌بضاعت بی‌سرپرست و بدسرپرست با همکاری فروشگاه «آل یاسین» تهیه و با شناسایی آن‌ها به صورت گمنام توزیع شد.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان با بیان اینکه کانکس شماره «یک» جنب مصلای مریانج و شماره «۲» جنب پارک جوان این شهر آماده دریافت کاغذ‌های باطله است گفت: همچنان غرفه میدان شهید بهشتی جنب شهرداری مریانج برپاست و منتظر حضور گرمتان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار