فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: فردی که به دلیل شرب خمر موجب بی نظمی و اخلال در نظم عمومی در یکی از بیمارستانهای این شهرستان شده بود بازداشت شد.
کد خبر: ۷۷۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 11 September 2019

سرهنگ همت اله ترکارانی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در این رابطه افزود: فرد مذکور هنگام ورود به بیمارستان ولیعصر خرمشهر با کادر درمانی ،عوامل نگهبانی درگیر شده و باپرتاپ صندلی به سمت پرستاران و پاره کردن پرونده های پزشکی بیماران باعت اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شده بود.

وی افزود: این مرد که به دلیل شرب خمر تعادل روحی نداشت با یکی از ماموران انتظامی درگیر شده و وی را از ناحیه انگشت دست مصدوم کرد .

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: نامبرده به اتهام شرب خمر،اخلال درنظم عمومی، تخریب،ضرب و جرح، ایجاد رعب و وحشت، توهین و فحاشی به ماموران بازداشت و روانه زندان شد.

وی ادامه داد: مامور انتظامی حسب وظیفه ذاتی و به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی در محیط درمانی با شخص خاطی برخورد کرده و قصوری متوجه وی نیست.

گفته می شود فرد مذکور به دلیل مصدومیت ناشی از تصادف به بیمارستان ولیعصر(ع) خرمشهر مراجعه کرده و باعث بر هم زدن نظم عمومی در این بیمارستان شده است که بازداشت شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار