در آستانه سال تحصیلی جدید؛
محمد دلاوریان در خصوص پروژه‌های جدید آموزشی استان البرز که امسال توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و با مشارکت خیرین به سرانجام رسیده و برای سال تحصیلی جدید آماده استفاده است، اظهار کرد: با توجه به اعتباراتی که امسال از محل اعتبارات ملی در اختیار داشتیم بالغ بر ۱۷ پروژه را به اتمام رساندیم.
کد خبر: ۷۷۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 08 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در ادامه گفت: این ۱۷ پروژه معادل ۱۶۴ کلاس درس و دو فضای ورزشی است که در قالب ۲۵ هزار مترمربع و با اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

وی بیان کرد: حدود ۷۰ درصد از این ۱۷ پروژه در واقع پروژه‌هایی است که توسط خیرین مدرسه ساز از حدود ١٠ سال قبل آغاز اما نیمه کار رها شده بود و با همکاری نوسازی مدارس البرز بصورت مشارکتی تکمیل شد.

دلاوریان تاکید کرد: هر خیر مدرسه سازی که تقبل کند ۳۰ درصد پروژه احداث یک فضای آموزشی را پیش ببرد، در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز با تأمین اعتبار کافی کمک می‌کنیم تا آن پروژه که پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است در طول یک تا دو سال تکمیل و به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ پروژه جدید آموزشی در نقاط مختلف استان البرز است، عنوان کرد: پنج پروژه از این تعداد شهریورماه امسال در هفته دولت افتتاح شد که دو مورد در شهرستان اشتهارد، دو پروژه در کرج و یک مورد نیز در شهرستان ساوجبلاغ است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۲ پروژه باقیمانده جدید نیز بخش اعظم آن در اول پاییز آماده افتتاح است، افزود: تعدادی محدود از این پروژه‌ها نیز تا اواخر مهرماه به بهره برداری می‌رسد.

دلاوریان بیان کرد: این ۱۷ پروژه با تکیه بر اعتباراتی تکمیل شده که در سال ۹۷ برای نوسازی و تجهیز مدارس البرز تخصیص یافت و در سال جاری با در اختیار گرفتن آن هزینه کرد این پروژه‌ها را عملیاتی کردیم.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد مدارس البرز دو نوبتی اداره می‌شود، عنوان کرد: به یقین حدود ۶۰ درصد از این ۱۷ پروژه جدید نیز دو نوبتی خواهند بود به عبارتی وقتی در قالب این پروژه‌ها ۱۶۴ کلاس درس جدید داریم با احتساب دو نوبتی بودن تعدادی از این پروژه‌ها، آمار کلاس‌های درس جدید قابل استفاده خیلی بیشتر می‌شود.

برچسب ها: کلاس درس ، مدارس ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار