مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پیگیر راه‌اندازی پایگاه انتقال خون فردیس هستیم.
کد خبر: ۷۷۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 08 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدرضا مهدی‌زاده اظهارکرد: تاسوعا و عاشورای حسینی را در پیش داریم و طی این دو روز شاهد مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به پایگاه‌های انتقال خون برای اهدای خون هستیم.
وی ادامه داد: در این ایام پایگاه مرکزی، پایگاه میدان توحید و مرکز جامع اهدای خون از ساعت 8 صبح الی 19 میزبان اهداکنندگان است.
وی توضیح داد: علاوه براین، در تاسوعا و عاشورا، تیم سیار انتقال خون در امام زاده محمد(ع) هم حضور دارند و از ساعت 10 الی 19 نسبت به دریافت خون شهروندان اقدام می‌کند.
این مسئول خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود اهدای خون خود را به ساعات پایانی کار پایگاه‌ها موکول نکنند تا بتوانند به موقع نذر خود را ادا کنند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نذرخون در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ممکن است همه اهداکنندگان موفق به ادای نذر خود نشوند، طرح اهدای خون تا پایان ماه محرم اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند تا آخر این ماه به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه  و نذر خود را ادا کنند.
مهدی زاده با اشاره به اینکه اهداکنندگان باید به پایگاه‌های کرج مراجعه کنند، توضیح داد: به دلیل کمبود نیرو وامکانات امکان اعزام تیم‌های سیار به سایر شهرستان‌های استان وجود ندارد و اهداکنندگان باید برای ادای نذر خود به کرج مراجعه کنند.
مدیرکل انتقال خون البرز با بیان اینکه پیگیر راه‌اندازی پایگاه انتقال خون فردیس هستیم، گفت: با رایزنی با شهرداری بنا شده زمینی برای این‌کار به انتقال خون واگذار و شهرداری در فرایند ساخت وساز این پایگاه هم کمک کند.
وی افزود: البته تلاش می‌کنیم قبل از ساخت این پایگاه، نسب به اعزام تیم سیار به این شهرستان پرجمعیت اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار