رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: به منظور تسهیل در تردد عزادارن حسینی محدودیت‌های ترافیکی روز‌های تاسوعا و عاشورا در کرمانشاه اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 08 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نیز همانند سنوات گذشته محدودیت‌های ترافیکی از میدان آزادی تا سه راه شورا، میدان فاطمیه و بلوار افشار طوس تا تقاطع کارگر، بلوار مطهری از تقاطع وکیل آقا تا میدان غدیر، میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر، طول خیابان شهید امجدیان تا میدان آزادی، تقاطع جلیلی تا سه راه شریعتی و بلوار گل‌های مسکن در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم عزاداری اعمال می‌شود، در این دو شب‌نیز این محدودیت از ساعت ۲۱ تا ۲۴ اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان اظهار داشت: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر‌های اصلی دسته‌های عزاداری به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی عزاداران در نظر گرفته شده و در این ایام نیرو‌های پلیس راهور به منظور تسهیل و روان سازی بار ترافیکی حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

شیری در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم تردد‌ها در شب‌های پایانی دهه اول محرم از رانندگان خواست حتی الامکان از بردن خودرو به مسیر‌های پرتردد خودداری کنند.


ا

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار