پلیس استان البرز تمهیدات ویژه ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر درون شهری استان اجرا می کند.
کد خبر: ۷۷۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 07 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: این محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی  امامزاده حسن (ع)، امامزاده طاهر(ع)، امامزاده محمد(ع) و برخی از هیات های بزرگ اجرا می شود.

زمان اعمال محدودیت ترافیکی از ساعت هفت صبح روزهای یاد شده تا پایان مراسم عزاداری ادامه دارد و درصورتی که بار ترافیکی کاهش نیابد مدت زمان آن نیز افزایش خواهد یافت.

مسیرهایی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود شامل میدان توحید به سمت میدان شاه‌عباسی نیز محدودیت ترافیکی با توجه به تردد دسته‌های عزاداری به سمت امامزاده‌ حسن(ع)،   ۴۵متری گلشهر به سمت بلوار هوشیار و در بلوار شهرک دریا که به امامزاده طاهر(ع) خواهد بود.

سرهنگ شرق افزود: به دلیل ازدحام جمعیت و حرکت دسته های عزاداری مردم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی تاکید کرد که با توجه به حجم گسترده هیات های عزاداری درشب های محرم درمعابر عمومی استان البرز،  تردد هر گونه وسیله نقلیه  موتوری و خودرویی از بین  دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.

برای کنترل و ایجاد نظم بیشتر دسته های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان ها با هماهنگی انجام شده با مسئولان هیات ها و مساجد مقررشد که برای هر دسته عزاداری ۱۰ نفر به عنوان محرم یار برای ایجاد نظم با پلیس همکاری می کنند.
مسئولان هیات های عزاداری مسیر تردد عزاداران را درخطوط اصلی تردد انتخاب نکنند تا خدمات دهی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با مشکل مواجه نشود.

متولیان دسته های عزاداری برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند ترددهای خود را به ساعات آخر شب در سطح خیابان ها موکول نکنند.

وی خاطرنشان کرد که با دستور دادستان استان البرز درروز سوم سرورسالار شهیدان  هرنوع علم کشی در سطح معابر عمومی ممنوع است وطبق سنوات سال های گذشته از مناطق مختلف استان علم با خودرو به یک مرکز خاص انتقال داده می شد که برای امسال این موضوع منتفی و ممنوع است.

چنانچه دراین روز خودرویی اقدام به انتقال خود علم کند خودرو مذکور توقیف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار