حسین فاضلی هریکندی اظهار کرد: در زمینه کاهش جمعیت کیفری در جلسه‌ای که آیت‌الله رئیسی با روسای دادگستری‌ها داشتند دستور دادند با تشکیل کمیسیون عفو، استان‌ها لیست افراد واجد شرایط عفو را به قوه قضائیه ارسال کنند که در این خصوص حرکتی جهادی در کمیسیون عفو دادگستری استان البرز انجام شد و در مدت زمان کوتاهی پرونده تک تک زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و ۱۰۵۸ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که اسامی ارسال شد.
کد خبر: ۷۷۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 07 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین فاضلی هریکندی با اشاره به شروع تحولات در قوه قضائیه بر اساس سند تحول گفت: با توجه به شناخت کامل آیت‌الله رئیسی که ناشی از حضور ایشان در بخش‌های مختلف مدیریتی قوه قضائیه است این تحولات می‌تواند نفس تازه‌ای در قوه بدمد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی بر اساس شناخت کامل از استان تصریح کرد: در جلسات متعدد با مدیران دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و اطلاعاتی استان البرز گزارشی از شرح اقدامات، وظایف، مسئولیت‌ها و تعاملات آن‌ها با دادگستری را دریافت کرده‌ایم تا با استفاده از اطلاعات پیشین بتوانیم اقدامات آتی دادگستری استان را برنامه‌ریزی و پیش ببریم.

وی متذکر شد: استان البرز به دلیل تنوع قومیتی، قرار داشتن در مسیر تردد چندین استان و مجاورت با پایتخت، شرایط ویژه‌ای دارد و در سال‌های اخیر روند مهاجرت از دیگر استان‌ها به البرز رشد زیادی داشته که این شرایط ایجاب می‌کند مسئولان برنامه‌های ویژه‌ای را برای استان البرز تدارک ببینند.

وی افزود: با توجه به اینکه از زمان تاسیس استان البرز هیچ رئیس قوه قضائیه‌ای به این استان سفر نداشته‌اند پیگیر تحقق سفر آیت‌الله رئیسی هستیم تا مسائل و مشکلات استان را از نزدیک به ایشان انتقال دهیم.

برچسب ها: زندانیان ، عفو ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار