سرهنگ شرق با اشاره به اهمیت ایجاد یک شهرک آزمایش در شهرستان کرج، گفت: بنابر تدابیر صورت گرفته زمین ۱۰ هکتاری در منطقه حصار کرج به منظور احداث شهرک آزمایش دیده شده است که خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت متمرکز در آنجا انجام می شود.
کد خبر: ۷۷۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 07 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غلامعلی شرق طی نشست خبری که با حضور خبرنگاران با محوریت ایجاد امنیت برای برپایی آئین عزاداری برگزار شد، گفت: کنترل ترافیک برپایی خیمه های عزا در ایستگاه های صلواتی با هدف خدمت رسانی به عزاداران سید و سالار شهیدان از ابتدای محرم تا اربعین حسینی اجرا می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به اهمیت بهره مندی از امکانات زیرساختی در سطح استان البرز به ویژه شهر کرج، افزود: یکی از خلاء های زیرساختی در کلانشهر کرج، نبود وجود شهرک آزمایش در مرکز استان البرز است. 

 وی با بیان اینکه امروز اگر فردی بخواهد گواهینامه پایه یک بگیرد باید به گرمدره برود و یا برای هر یک از خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی به خارج از شهر کرج مراجعه کند، توضیح داد: یک زمین ۱۰ هکتاری در خط چهار حصار دیده شده است و در خصوص شکل گیری شهرک آزمایش در این زمین هشتاد درصد کار انجام شده است که تمام خدمات پلیس راهور به این شهرک منتقل شود.

 وی با بیان این مطلب که افتخار خادمی خادمین عزاداران را داریم، عنوان کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی آماده باش صددرصدی است؛ در شب ها که مردم سیاه پوش هستند و به راحتی قابل روئیت نیستند حداقل امکان از اتوبوسرانی استفاده کنند.

 به علت کمبود پارکینگ در شهر کرج مردم همکاری لازم را داشته باشند

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با در نظر گرفتن وضعیت کمبود پارکینگ در کلانشهر کرج به ویژه در محل های عزاداری و مساجد، افزود: محدودیت های ترافیکی در امامزاده حسن(ع) و امامزاده محمد (ص) داریم. 

 سرهنگ شرق با بیان این مطلب که مراسم شام غریبان امامزاده طاهر (ع)، هیئت انصار و کوه نور اجرا می شود و در این مراسم حضور نیروهای انتظامی اهمیت ویژه ای دارد.

 اجرای طرح بازگشایی مدارس در استان البرز 

 وی با در نظر گرفتن مراسم سوم شهادت سالار شهیدان در سطح استان و ویژه برنامه هایی که به این مناسب انجام می شود، عنوان کرد: به منظور نظم دهی به هیئت ها هیچ گونه علم ای حق تردد ندارد در سطح شهر گردانده شود.

 سرهنگ شرق به تردد 285  علم در سال گذشته اشاره کرد و آن را زمینه ایجاد ترافیک و بی نظمی در سطح شهر دانست و به جدّ از عزاداران و هیئت های مذهبی خواست که نسبت به این امر پرهیز کنند. 

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه به افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در 15 روز اول مهرماه اشاره کرد و توضیح داد: پلیس آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس، سرویس های مدارس دارد.

 در پایان سرهنگ شرق خاطرنشان کرد: هر راننده سرویس دارای پایه ۲و بیمه و معاینه فنی معتبر داشته باشد و  بیش از حد ظرفیت خودرو را پر نکنند، استاندارد لازم را دارد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار