رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ۴۶۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 05 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد یساولی از آماده باش نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری کرج خبر داد و گفت: در حال حاضر 28 ایستگاه آتش نشانی در قالب سه شیفت در شهر کرج فعال هستند که جهت جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در شب های محرم در شهر به ویژه اطراف تکایا و حسینیه ها مستقر می شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: ۴۶۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر خصوصا اطراف تکایا و حسینیه‌هایی که به طور موقتی برپا شده‌اند، مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این سازمان در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در این ایام تمام توان خود را به کار می‌گیرد، اظهار کرد: در ایام محرم کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به منظور ارتقاء سطح ایمنی و رفع نقص‌های ساختاری هیأت ها و حسینیه‌هایی که به صورت موقتی ایجاد می‌شوند از تکایا و حسینیه‌ها بازدید می‌کنند.

برچسب ها: آتش نشانی ، عاشورا ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار