شهردار کرج گفت: تولید کارخانه آسفالت کرج تا پایان سال به ۲۰۰ هزار تن می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 04 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی اصغر کمالی زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری با اشاره به اینکه شهرداری کرج در زمینه آسفالت، اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد آسفالت مناطق طی سال جاری از طریق کارخانه شهرداری کرج تامین شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون کارخانه آسفالت شهرداری ۱۲۵ هزار تن تولید داشته، عنوان کرد: خرید قیر از سال گذشته انجام شده و امیدواریم تولید آسفالت را تا پایان سال به ۲۰۰ هزار تن برسانیم.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه کارخانه آسفالت شهرداری کرج همیشه فعال است، یادآور شد: دو پیمانکار بخش خصوصی نیز در این زمینه با شهرداری همکاری دارند و در صورتی که   کارخانه آسفالت با مشکل تولید مواجه شود، نسبت تامین آسفالت مورد نیاز شهر اقدام می‌کنند.

این مسئول همچنین در تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه آسفالت، گفت: عملکرد آسفالت شهرداری در معابر اصلی محسوس است و در تلاش هستیم پس از اتمام این معابر، خیابان‌های درجه دو و دسترسی های محلی را  هم آسفالت کنیم.

شهردار کرج در ادامه از هم دلی و همراهی نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری سخن گفت و افزود: این همراهی موجب هم افزایی میان دستگاه‌های خدمات رسان شده و توانستیم قدم‌های موثری را در این زمینه برداریم.

کمالی زاده در ادامه به شرایط نامناسب اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: در این شرایط، نمایندگان با حمایت‌های خود کمک شایانی به توسعه منابع مالی شهرداری و افزایش خدمات رسانی کرده‌اند.

وی افزود: ۲۵۰ میلیارد تومان اوراقی که با همکاری نمایندگان مجلس برای مترو فروخته شد، در حال حاضر در حساب شهرداری است و صورت وضعیت‌های پیمانکار از این محل پرداخت می‌شود.

شهردار کرج در ادامه به مطالبه شهرداری از دولت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرداری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب چهار هزار و ۸۰۰  مؤدی از دولت مطالبه دارد که امیدواریم بخشی از آن به زودی پرداخت شود.

کمالی زاده با بیان اینکه سازمان برنامه می‌تواند شهرداری را برای دریافت این مطالبه کمک کند، گفت: تقاضا داریم طی جلسه‌ای پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کنیم و بتوانیم در نیمه دوم سال، بخش عمده‌ای از این مبلغ را در سامانه سمان تهاتر کنیم تا هم شهرداری به درآمدهایی که در سال گذشته نرسیده، برسد و هم بار سنگین بدهی این مجموعه به بانک شهر برداشته شود.

این مسئول در پایان به برنامه شهرداری برای توسعه معابر شهری اشاره کرد و افزود: در این حوزه بازگشایی هشت معبر در دستور کار قرار گرفته که تلاش می‌کنیم تا پایان سال نیمی از عملیات عمرانی آنها به اتمام برسد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار