معاون اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بزودی واگذاری زمین به واحدهای آلاینده که به خارج از شهر منتقل می شوند، شروع می شود.
کد خبر: ۷۷۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 02 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حیدر نعمتی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به تامین زیرساخت های مورد نیاز و آماده سازی زمین برای شهرک صنفی، کار واگذاری زمین به این واحدها از ۱۵ شهریورماه جاری در استان آغاز می شود.

وی ادامه داد: همه اعضا کمیته صنوف آلاینده باید با تشکیل جلسه و بررسی میدانی نسبت به واگذاری زمین، تهیه پیش نویس قراردادها، قطعه بندی زمین بر اساس نیاز واحد و ایجاد خدمات عمومی و همچنین لحاظ کردن طرح فرم واحدهای ایجادی نظارت مستمر داشته باشند.

معاون استاندار ایلام در ادامه خواستار عرضه کالاهای با کیفیت در نمایشگاه پاییزه مختص کیف و کفش و لوازم تحریر شد و گفت: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شوند باید ایرانی و دارای کیفیت مناسب باشند تا با رضایت عموم مردم و استقبال آنان مواجه شوند.

نعمتی همچنین از سازمان تبلیغات اسلامی استان خواست تا با همکاری صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله و پشتیبانی امور دام کار توزیع سهمیه کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه محرم و صفر نظیر برنج، گوشت مرغ، شکر، چای و روغن و شکر را در بین هیات های مذهبی انجام دهند.

نعمتی گفت: با توجه به دستورالعمل ایجاد مراکز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردم در سطح شهر باید هرچه سریعتر جانمایی مناسب برای استقرار بازرسان در سطح شهر انجام گیرد تا مردم بتوانند شکایات خود را در زمینه بازار به بازرسان منتقل کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار