معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای حضورمردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده است گفت: صیانت از آراءمردم در انتخابات مهم ترین وظیفه ما خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 02 September 2019

صیانت از آراء مردم در انتخابات پیش رو مهم ترین وظیفه ما خواهد بود

به گزارش تابناک تهران، شکرالله حسن بیگی ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و آرزوی موفقیت برای ملت بزرگ اسلامی در دیدار با امام جمعه نصیر شهر رباط کریم بیان کرد: هر چه نیاز انتخابات است باید ابزارش توسط مسئولان و دستگاه‌های نظارتی برای مردم فراهم شود تا انتخابات خوبی برگزار شود تا مردم با حضور حداکثری شأن بار دیگر پرده از نقاب دشمن بردارند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی جنگ اقتصادی و روانی توسط دشمن، امسال با تمام قوا، با آرام نگه داشتن فضای استان تهران با مدیریت دستگاه‌های اجرایی پای کار می آییمچرا که در فضای آرامش بخش خواهیم توانست حضور پر شور مردم و مشارکت حداکثری شأن را داشته باشم تا به دشمن ثابت کنیم ملت ما هم چنان امیدوارانه، حامی رهبر و آرمان‌های نظام هستند.

معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به سابقه مدیریتی فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: ما دغدغه‌ای بابت انتخابات در شهرستان نداریم چرا که فرمانداری کاربلد و پاکدست در رأس کار است که به همه امور تسلط و نظارت دارد و با برنامه ریزی دقیق ما شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

وی در پایان گفت: با دنبال کردن اهداف برنامه ریزی شده به طور قطع با حمایت مردم و حضورشان پس از انتخابات با سرافرازی هر چه تمام تر خواهیم ایستاد از این رو با چنگ و دندان از آرای مردم حفاظت می‌کنیم و اجاره نخواهیم داد حتی یک صندوق مورد خدشه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار