استاندار:
آقازاده استاندار مرکزی در جمع مردم الوسجرد ساوه، گفت: 5 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی الوسجرد از محل سهم اعتبارات وزارت ورزش اختصاص می یابد.
کد خبر: ۷۷۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 01 September 2019

به گزارش تابناک مرکزی آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: اعتبار این مجتمع از محل دهیاری ها و استانداری تامین می شود تا کاهش آسیب های اجتماعی و بازگشت مردم به روستاها جان تازه ای یابد.

وی ادامه داد: ۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجموعه ورزشی الوسجرد، از محل ۲۶ صدم سهم وزارت ورزش، پیش بینی شده است.

آقازاده بیان کرد: طرح های بهره برداری شده در روز جاری از جمله پروژه های اولویت داری بود که در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی درخصوص بهسازی و ترمیم راه روستایی الوسجرد به فرماندار ساوه دستور داد تا اصلاح این مسیر، هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرد.

 نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پروژه های ملی بسیاری در ساوه  در دست اجراست که تکمیل و بهره برداری آنان برخی از نیازهای شهروندان را تامین می کند.

«محمدرضا منصوری» گفت: ۴۰ کیلومتر خط انتقال آب از سد کوچری به ساوه اجرا شده که پیش بینی می شود تا 2 سال آینده بهره برداری شود.

وی افزود: خسارت سرمازدگی در سطح ۱۰ هزار هکتار از باغات به کشاورزان ساوجی پرداخت شده است و ساوه به زودی از نعمت بیمارستان دولتی جدید بهره مند می شود.

منصوری اضافه کرد : مجوز ساخت پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاها اخذ شده و سکونت گاه های غیر رسمی  نیز براساس مصوبه مجلس، از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار