مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از احداث چهار کتابخانه در هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 01 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ احمدعلی هراتی با اشاره به احداث فضاهای جدید کتابخانه ای در استان البرز که پاییز امسال کلنگ زنی خواهد شد، اظهار کرد: چهار فضای کتابخانه ای جدید آبان ماه امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌های جدید باعث افزایش چشمگیر فضاهای کتابخانه ای می‌شود، گفت: در افق ۱۴۰۴ استان البرز باید ۴۵ هزار متربع فضای کتابخانه ای داشته باشد که با بهره برداری از پروژه‌های جدید از این میزان عبور خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در خصوص احداث پروژه‌های کتابخانه ای جدید استان، افزود: یک پروژه در مشکین دشت احداث خواهد شد که ۷۵۰ متر مربع وسعت دارد.

هراتی دیگر پروژه‌ای که امسال در هفته کتاب و کتابخوانی وارد مدار اجرایی می‌شود را احداث کتابخانه شهر جدید هشتگرد اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز ۸۵۰ متر وسعت خواهد داشت.

وی با اشاره به ایجاد کتابخانه مرکزی شهرستان ساوجبلاغ با دو هزار و ۲۰۰ مترمربع عرصه، گفت: عملیات اجرایی این فضای کتابخانه ای نیز آبان ماه سال جاری و در هفته کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در بخش دیگری اضافه کرد: کتابخانه جدید شهرستان نظرآباد با مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع نیز امسال کلنگ زنی می‌شود.

برچسب ها: احداث ، کتابخانه ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار