چندین طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی با حضور فرماندار کرج در محمدشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 01 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور فرماندار کرج در آیین افتتاح پروژه های عمرانی در محمد شهر کرج گفت: در هفته دولت در شهرستان کرج در بخش دولتی افتتاح پروژه ها با هزینه ای بالغ بر 350 میلیارد تومان بوده و در بخش خصوصی نیز بیش از 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: این طرح ها نسبت به سال قبل در بخش دولتی و خصوصی به ترتیب افزایش 100 درصدی و 112 درصدی داشته و این موجب اشتغالزایی برای 550 نفر در سطح شهرستان کرج شده است.

قاسم پور گفت: امروز پروژه جمع آوری آب‌های سطحی و فاضلاب محمدشهر در فاز اول با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار کرج اضافه کرد: در قالب این طرح بلوار شهید بهشتی، خیابان کهریزک میدان شهدا، بلوار امام خمینی و شهید بهشتی به طول حدود 5 کیلومتر لوله گذاری شده است.

وی اضافه کرد: فاز دوم این پروژه از برنامه های امسال مسئولان شهر محمدشهر است و تاپایان اجرای فاز سوم ادامه دارد و هزینه پانزده میلیارد تومانی خواهد داشت.

دیگر افتتاح امروز آمفی تئاتر مهر بوده است.

قاسم پور گفت: تنها آمفی تئاتر محمدشهر که از رده خارج و به محلی متروکه تبدیل شده بود؛ با هزینه ای بالغ بر 465 میلیون تومان بازسازی نوسازی و مجهز شد.

فرماندار کرج افزود: این سالن اکنون با سالنی دارای 142 صندلی برای استفاده علاقمندان به فرهنگ و هنر در هفته دولت به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار