معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام گفت: با هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، امتناع از عرضه و ... برابر قوانین و مقررات حسب ضوابط ابلاغی برخورد گردد.
کد خبر: ۷۷۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 01 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبد خانی اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن ایام و مناسبت های عزاداری ماه محرم و صفر و پیش بینی افزایش تقاضا برای اقلام مورد استفاده در تهیه نذورات نظیر برنج، حبوبات، گوشت، چای، روغن نباتی، قند و شکر و ظروف یکبار مصرف، اقدامات نظارتی و بازرسی به منظور روان سازی عرضه کالا در شبکه مصرف و نهایتاً برقراری تعادل و جلوگیری سوءاستفاده عوامل فرصت طلب از جو روانی ناشی از این افزایش، تنظیم مطلوب بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان بیش از گذشته در دستور کار بازرسان این سازمان می باشد.

وی  افزود: طبق سنوات گذشته ضمن لحاظ مراتب فوق در اقدامات نظارتی، برنامه ریزی مقتضی توأم با تعامل مؤثر با سایر دستگاه‌های ذی ربط برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گرفته است .

عبدخانی یادآور شد: با هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، امتناع از عرضه و ... برابر قوانین و مقررات حسب ضوابط ابلاغی برخورد گردد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت بیان داشت: توجه ویژه ای به عرضه کالاهای تنظیم بازار خصوصاً گوشت قرمز گرم و منجمد، مرغ، برنج، شکر، چای و غیره بعمل می آید تا از توزیع در خارج از شبکه تنظیم بازار و برای مصارف غیر جلوگیری بعمل آید.

 وی از همشهریان عزیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه 124 این سازمان اطلاع تادر اسرع وقت پیگیری واعلام نتیجه گردد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار