نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غارت منابع و بیت‌المال حتی به مقدار کم، بسیار بد است و برخی‌ها باید از این کار خجالت بکشند.
کد خبر: ۷۷۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 31 August 2019
کواکبیان: برخی‌ از غارت منابع و بیت‌المال خجالت بکشند

به گزارش تابناک تهران، مصطفی کواکبیان روز جمعه در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی تهران اظهار داشت: دولتمردان و تمامی مسئولان باید پاکدستی را پیشه کنند؛ همان گونه که اکنون بسیاری در این وضعیت هستند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس فقط در راستای انجام وظیفه نمایندگی خود مصونیت دارند و اگر تخلفی به غیر از آن انجام دهند، باید مواخذه و بازخواست شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مردمی‌بودن را از خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: آنان در میان و دل مردم بودند و مردم سخنان آنان را می‌شنیدند، اکنون نیز برخی به این شیوه عمل می‌کنند، اما بسیاری از مسئولان برخورد تشریفاتی دارند.

وی صداقت با مردم را از دیگر خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر خواند و یادآور شد: مردم واقعیت‌ها را قبول می کنند، نباید حس کنیم که مردم نامحرم هستند و اگر مسائل را به آنان بگوییم؛ دستمان رو می‌شود.

کواکبیان بر لزوم رواج یافتن ساده‌زیستی در میان مدیران تاکید و افزود: ظلم ستیزی و پرهیز از ستم را باید پیشه خود کنیم و آن را جدی بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات محله مسگر آباد منطقه ۱۵ تهران که فاقد آب لوله کشی و امکانات زیرساختی است، گفت: برخی فکر می‌کنند، در دل تهران روستا نداریم،ولی منطقه مسگرآباد یکی از روستاهای داخل تهران است.

این نماینده تهران در بخشی از سخنان خود به مشکلات تامین آب پایتخت اشاره و اضافه کرد: باید بهینه‌سازی مصرف آب را با توجه به میزان جمعیتی که در تهران ساکن هستند را جدی گرفت.

وی تاکید کرد: وزارت نیرو روش‌های قابل تقدیری را برای بهینه‌سازی مصرف نیرو دنبال می‌کند و انصافا تلاش دولت در این زمینه قابل تقدیر است، اما برخی بی‌انصافی می کنند.

این نماینده مجلس گفت: ما معتقدیم بسیاری از این پادگان‌ها و مراکز حساسی که در پایتخت وجود دارد را می‌توان بر اساس قانون از تهران منتقل کرد.

وی با بیان اینکه باید در همان شورای ساماندهی امور پایتخت این مساله را جدی بگیریم و استانداری هم کمک کند تا این قانون را اجرا کنیم، افزود: اگر در مورد انتقال پایتخت اعلام می‌شود که هزینه بالایی نیاز دارد، حداقل می‌توان بخش‌های جذاب پایتخت را منتقل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار