مدیر گروه تجاری ۵۹ گفت: نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی – برند جهانی از ۱۷ الی ۱۹ مهر با حضور تجار بین المللی از ۷ کشور در هتل همای شماره یک مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۷۷۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰ 28 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، رضا جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه متاسفانه در حوزه معرفی کالاهای ایرانی در خارج از کشور به صورت مطلوب کار نمی کنیم که خروجی آن یعنی حتی در معرفی کالا به کشور همسایه افغانستان هم موفق نشدیم که این موضوع دلایل متعددی دارد، گفت: متاسفانه ما همیشه به دنبال رسیدن به نتیجه زود هنگام هستیم و این موضوع در ما نهادینه شده و این یک عارضه در موفق عمل نبودن حوزه معرفی کالا در خارج ار کشور است.

مدیر گروه تجاری ۵۹ اظهارداشت: باید بازار شناسی، بازار سازی و بازار گردانی را در کشورهای هدف صادرات انجام بدهیم، باید جامعه هدف کشور مقصد را شناخت و از نظر رفتاری در حوزه روانشناسی فروش فعالیت های متعدد انجام داد.

وی ادامه داد: در حوزه تولید نباید به سمت سیستم محصول گرا رفت بلکه باید بازار گرا بود و محصول را منطبق با خواسته بازار انجام داد چرا که بر اساس شناخت کافی می توان بازار کشور های هدف را به دست گرفت و تولیدات خود را صادر کرد.

جلالی با بیان اینکه نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی، برند جهانی شناخت بازار هدف برای تولید کننده و شناسایی و معرفی تولید کننده با سابقه به هیئت های تجاری را انجام می دهد، ادامه داد:در این نمایشگاه هیئت های تجاری از کشورهای ازبکستان، قزاقستان، روسیه، سوریه، عراق، عمان و افغانستان حضور دارند.

مدیر گروه تجاری ۵۹ با تاکید بر اینکه با اینکه حمایت دولت از بخش خصوصی انجام شده اما مطلوب نبوده، گفت:افزایش قیمت دلار باعث کاهش ارزش پول ملی می شود و این در حوزه صادرات دیگر فروش محسوب نمی شود بلکه به تاراج رفتن است.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم مواد خام را تبدیل به محصول تمام شده کنیم ارزش افزوده ایجاد می شود، افزود:نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی، برند جهانی با ۶۰ غرفه از ۱۷ الی ۱۹ مهرماه در هتل همای شماره یک مشهد در ۵ دسته مواد غذایی، لوازم خانگی، دکوراسیون داخلی، لوازم آرایشی و شوینده برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار