مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یک میلیون و 257 هزار مشترک برق در این استان وجود دارند، گفت: 90 درصد این مشترکان شماره همراه خود را برای دریافت قبوض و خدمات ثبت کرده‌ و از ابتدای مرداد ماه امسال تمامی خدمات به صورت پیام کوتاه به آنها ارائه شده و قبوض کاغذی نیز حذف شدند.
کد خبر: ۷۷۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ 27 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  اکبر حسن‌بکلو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال کمبود بار و تولید برق در استان وجود نداشت، اظهار کرد: امسال پیک بار در استان با وجود گرما، یک هزار و 51 مگاوات بود که حین گذران پیک مصرف خاموشی در استان صورت نگرفت.

وی با اشاره به هفته دولت نیز تصریح کرد: در هفته دولت ۱۲۹ طرح در حوزه برق به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از این طرح‌ها برق‌رسانی به ۹ روستای مرزی و دورافتاده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: براساس آمار در سال ۹۸ به تعداد ۹ روستا نیز از نعمت برق برخوردار خواهند شد که اغلب زیر ۱۰ خانوار جمعیت دارند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ برق در شهرها ۹۹.۸ درصد است، عنوان کرد: ۱۸ روستا در سطح استان بدون برق بوده و ۹ مورد از آنها یا فاقد سکنه بود و یا کمتر از سه خانوار هستند.

حسن‌بکلو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تامین روشنایی جاده کلانتری جزء وظایف شرکت توزیع نیروی برق نیست، اذعان کرد: با جلساتی که در استانداری برگزار شد، یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان اعتبار برای تامین روشنایی این جاده تامین شده که از 22 کیلومتر بدون روشنایی آن، هشت کیلومتر روشنایی ایجاد شده و تامین روشنایی پنج کیلومتر دیگر آن نیز در دست اقدام است.

وی همچنین با اشاره به مزرعه‌های تولید ارز دیجیتال نیز گفت: در 37 نقطه از استان این مزرعه‌ها که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند، شناسایی و جمع آوری شدند و گزارشات لازم به مراجع ذی‌صلاح ارائه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تنها برق در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که مجوز تولید ارز دیجیتال داشته باشند و هزینه برق مصرفی آنها نیز طبق تعرفه‌های قانونی محاسبه خواهد شد.

 

انتهای پیام/حمید مختاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار