فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۷۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ 27 August 2019
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شده است.

به گزارش مهر؛ سردار بخشعلی کامرانیاظهار داشت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستکاه کامیون اسکانیا تانکردار که از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد درب دریچه‌های بارگیری و تخلیه تانکر پلمب شده که خودرو به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با دعوت از کارشناسان شرکت نفت همدان، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این کامیون کشف و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد.

دستگیری باند سارقان احشام در همدان

وی همچنین از دستگیری ۲ سارق احشام و کشف ۲۶ راس گوسفند در این استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سالجاری در شهرستان‌های تابعه استان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد سارقان به صورت ۲ تا ۳ نفره با خودرو‌های سواری تندرو اقدام به سرقت احشام کرده و پس از سرقت به سمت مرز حرکت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان در حال حرکت به سمت یکی از استان‌های مجاور هستند که ۲ دستگاه خودرو آنان متوقف، ۲ نفر دستگیر و ۲۶ راس گوسفند مسروقه نیز کشف شد.

وی بیان داشت: با راهنمایی سارقان محل سرقت در توابع شهرستان کبودرآهنگ شناسایی و احشام سرقتی تحویل مالباخته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار