مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از افتتاح 16 پروژه آموزشی در سال تحصیلی جدید در البرز خبر داد و گفت: ساخت هر کلاس درس حدود 200 میلیون تومان برای آموزش و پرورش هزینه دارد.
کد خبر: ۷۷۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 27 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سالار قاسمی در حاشیه افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت که شهرستان اشتهارد برگزار شد، گفت: پروژه‌های مربوط به حوزه آموزش و پرورش معمولا در آغاز سال تحصیلی افتتاح می‌شوند؛ در حال حاضر حدود ۱۶۰ کلاس درس آماده بهره برداری است که با آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: به دلیل تراکم کاری در هفته دولت هماهنگی‌هایی انجام شد تا چند پروژه حوزه آموزش و پرورش در هفته دولت به افتتاح و بهره برداری برسد؛ سه پروژه بسیار بزرگ آموزشی در اشتهارد وجود دارد که در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد؛ در مجموع ۱۶ پروژه آموزشی در سال تحصیلی جدید در استان البرز به بهره برداری می رسد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: هر کلاس درس حدود 200 میلیون تومان برای آموزش و پرورش هزینه دارد و اعتبار صرف شده برای تمام پروژه‌های این حوزه که از آن‌ها یاد کردیم، حدود ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است؛ ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی در البرز داریم.

قاسمی با بیان اینکه امروز در شهرستان اشتهارد یک پروژه 9 کلاسه با صرف اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و به بهربرداری رسید، اظهار کرد: نخستین مدرسه استثنایی اشتهارد نیز به کمک یک خیر افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار