تقی رضایی گفت: یک قرارداد 11 میلیارد تومانی با فرمانداری کرج منعقد شده است تا روکش آسفالت 36 کیلومتر از راه های روستایی استان انجام شود.
کد خبر: ۷۷۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 27 August 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در آئین بهره برداری از پروژه راه آسفالته روستای مورود در آسارای کرج، گفت: همواره چندین برابر اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه های استانی هزینه شده است در نتیجه خواستار اختصاص بودجه های استانی بیشتر، برای به ثمر رساندن پروژه ها در راستای خدمت رسانی به عموم مردم هستیم.  
تقی رضایی با اشاره به اینکه سه میلیارد و 200 میلیون تومان برای بهره برداری راه روستایی مورود هزینه شده است، افزود: تا کنون یک میلیارد تومان از این هزینه کرد به پیمانکار پرداخت نشده است.  
وی اظهار داشت: بر اساس توافقات انجام شده با فرمانداری کرج برای تامین اعتبار راه های روستایی، پروژه هایی تعریف خواهد شد تا اعتبار آن از اسناد خزانه تامین شود زیرا در حال حاضر از 171 کیلومتر راه روستایی موجود در استان 34 کیلومتر خاکی و شوسه است.  
مدیر کل راه و شهرسازی البرز در خاتمه تصریح کرد: یک قرارداد 11 میلیارد تومانی با فرمانداری کرج منعقد شده است تا روکش آسفالت 36 کیلومتر از راه های روستایی استان انجام شود و برای آسفالت 34 کیلومتر راه شوسه و خاکی البرز، 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. 
برچسب ها: آسفالت ، روستا ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار