کد خبر: ۷۷۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹ 27 August 2019

حضرت همتی عزیز !
پیشنهاد می‌شود؛ مرحمت فرمایید کل استان! را یکجا به مزایده بگذارید و خیال همه را راحت کنید!
واگذاری بی سابقه و حساب نشده هزاران هکتار از اراضی استان از جمله حاشیه شهرها و روستاهای ساحلی و جزایر استان به بهانه پرورش میگو به افراد اکثراً نزدیک به خود؟! که به اذعان کارشناسان و عقلای قوم در شائبه تبعیض ، زمین خواری و معضلات زیست محیطی آن در حال و آینده شکی نبوده و نیست!
أجرای بدون مطالعات اولیه برخی طرح‌های خاص مثل مزارع پرورش میگو، آبشیرکن و ... با جانمایی‌های کارشناسی نشده که می‌تواند در حال و آینده فاجعه‌های بزرگ زیست محیطی ایجاد نماید!
منفعل یا خارج نمودن نیروهای توانمند هرمزگانی از چرخه مدیریتی استان و جایگزینی آنها با نیروهای ضعیف تر استانی یا وارداتی!
فشار بر زیر مجموعه و مدیران کل استانی مبنی ارائه پاسخ مثبت و فوری به کلیه استعلام‌ها و صدور کلیه مجوزات لازم (در طرحهای بزرگ!) بدون اینکه در اکثر موارد کارهای مطالعاتی لازم توسط ادارات مربوطه صورت گرفته باشد!
نهادینه نمودن تبدیل اکثر مسئولین و مدیران استانی به ماشین امضاء صرف، با تهدید آنها به استعفاء یا برکناری در صورت عدم انجام به موقع خواسته‌های بدون مطالعه خود که در جلسات اداری خود دائما به آن اشاره می‌کند!
پیش گرفتن روحیه خود رأیی و رویه لجاجت در کلیه امور و کینه‌ورزی نسبت به کلیه افراد حقیقی و حقوقی که کوچکترین اختلاف نظری با وی داشته باشند
رویه نمودن روحیه تملق و چاپلوسی و ستایش محض نمودن و به حاشیه راندن مسئولین و دلسوزان واقعی استان از دایره مدیریتی و مشاوره‌ای خود و ایجاد تیم تخریب و حمله به هر فردی که قصد زیر سؤال بردن عملکرد وی و تشکیلات تحت امرش را داشته باشد!
ایجاد زیرکانه‌ی اختلاف و فاصله بین مسئولین و بزرگان بالاخص نمایندگان استان و به تبع آن به حاشیه راندن و در یک کلام حذف کامل عملی آنها در کلیه امورات استانی!
در پایان با صراحت اعلام می‌شود:
هرمزگانیان با هر نوع طرح، با هر میزان وسعت و به هر ایرانی و غیر ایرانی با طی کامل مراحل کامل قانونی مشکلی نداشته و ندارند و با کمال میل استقبال کرده و دست تک تک سرمایه گذاران و حتی مدیران غیر هرمزگانی که توانمندتر از آنها در استان نداشته باشیم می‌بوسیم به شرط رعایت عدالت و حفظ حق و حقوق کلیه هرمزگانیان بصورت کامل در آن موارد...
با امید به بیداری کلیه هرمزگانیان، بالاخص نمایندگان محترممان و دفاع از حقوق مردم و حفظ منابع و منافع استانی برای نسلهای آینده، البته قبل از آنکه چشم‌مان را باز کنیم و ببینیم جناب همتی عزیز با سیاستهای شائبه انگیزش! چیزی برای نسل خودمان هم نگذاشته است تا چه رسد برای نسل های آینده امان!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار