به مناسبت هفته دولت
به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان شهری، بهره برداری از ۱۱ پروژه برق رسانی در سطح آبادان آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 26 August 2019

 مدیر برق ناحیه جنوب ظهر امروز دوشنبه در آئین بهره برداری از این پروژه ها گفت: این پروژه ها در راستای توسعه و اصلاح شبکه، تعویض پایه های برق و ساماندهی شبکه توزیع برق به انجام و بهره برداری رسیده است.

اکبر ناصری با اشاره به اجرا و اتمام این پروژه ها با استفاده از منابع داخلی افزود: در راستای اجرای پروژه های مذکور ۸ هزار و ۴۱۰ متر شبکه فشار متوسط ۱۷ هزار و ۳۶۴ متر شبکه فشار ضعیف، ۴۲ دستگاه ترانس برق و یک هزار و ۹۰۴ دستگاه چراغ روشنایی کار و نصب شده است.

وی اظهار کرد: توسعه شبکه برق رسانی در فلکه الفی، تامین برق شهری و پست انوری، توسعه روشنایی نقاط مختلف شهری، کاهش تلفات برق در دهکده بریم، نیرورسانی به دستگاه های پمپاژ طرح آبیاری، روشنایی اتوبان آبادان – اهواز، روشنایی گیت جاده آبادان – ماهشهر، اصلاح روشنایی ساختمان پلیس راه و نیرو رسانی حد فاصل هتل کاروانسرا تا میدان مهرنوش، فاز ۲ اصلاح شبکه سده و جمشید آباد و اصلاح شبکه نیرورسانی در جاده خسرو آباد پروژه هایی هستند که امروز افتتاح و بهره برداری از آنان آغاز شد.

مدیر برق ناحیه جنوب تصریح کرد: برای اجرا و اتمام این ۱۱ پروژه مبلغ ۸۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

اکبری در تشریح پروژه کاهش تلفات و ساماندهی شبکه برق منطقه دهکده بریم یادآور شد: در این پروژه اقداماتی همچون توسعه، اصلاح شکه فشار متوسط به حجم هزار و ۴۵۷ متر، اصلاح شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدارنده به حجم ۱۱ هزار و ۴۵۸ متر، ۱۷ دستگاه پست هوایی با ظرفیت پنج هزار و ۵۱۵ کیلووات و نصب ۳۰۰ دستگاه روشنایی با هزینه کرد ۳۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال به انجام رسید.

به گفته وی با اجرای این پروژه از این پس اهالی منطقه دهکده بریم  مشکلی به لحاظ افت و یا قطعی مکرر برق نخواهند داشت و تابستان های راحتی را سپری می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار