استاندار تهران با تاکید بر این که باید برای ورود بخش خصوصی به صنعت برق بسترسازی کنیم گفت: ۶۷ درصد نیروگاه های کشور در اختیار بخش خصوصی قرار دارد.
کد خبر: ۷۷۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بند پی پیش از ظهر  یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی ملارد که با حضور وزیر نیرو، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی کجانی فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: با اتخاذ رویکرد جدید در وزارت نیرو امروز شاهد اجرای برنامه های راهبردی در حوزه های انرژی در این وزارتخانه هستیم.

محسنی بندپی افزود: بنابر آمار ۶۷ درصد نیروگاه های کشور در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و باید برای ورود بخش خصوصی به صنعت برق بسترسازی کنیم.

وی بیان داشت: امسال شاهد نوآوری های خوبی در خصوص راه اندازی ۱۵ نیروگاه برق پایدار در سطح کشور بودیم که سبب ساز امنیت خانواده ها بود که امیدوارم با همکاری بین بخشی شرایطی پایدار در حوزه تامین برق در استان تهران ایجاد شود که در نهایت مردم از آن بهره مند شود.

استاندار تهران گفت: امسال در زمان اوج مصرف در استان تهران تمام تلاش ما معطوف به ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان تهرانی جلوگیری از خاموشی بود.

محسنی بندپی از به بهره برداری رسیدن پروژه مهم صنعت برق استان‌های تهران، قم و البرز در هفته دولت خبر داد و با اشاره به دانش تخصصی موجود در راستای بازتوانی گونه‌های درختان نخل اظهار داشت: دانش بومی این شرایط را فراهم کرد که پس از سال‌ها مطالعات و پژوهش بتوان درختان نخلی که بر اثر جنگ از بین رفته بودند را با تکثیر گونه‌های مختلف و اصلاح نژاد مجدد به چرخه حیات بازگرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار