ثبت نام شرکت در مراسم اربعین حسینی سال 98 آغاز شده است و زائران می توانند برای ثبت نام به سامانه سماح مراجعه و یا در دفاتر حج و زیارت حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۷۷۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 24 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ثبت نام شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از روز جمعه یکم شهریور ماه آغاز شده و زائران می توانند با مراجعه به سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir یا دفاتر حج و زیارت ثبت نام کنند.

نام نویسی برای سفر اربعین، هزینه خاصی برای زائران ندارد و تنها مبلغ 220 هزار ریال به جهت پوشش بیمه ای زائران دریافت می شود و بیمه ایران متعهد شده است در صورت بروز مشکل برای زائران به آن ها خدمات ارائه دهد؛ داشتن بیمه نامه برای تمام زائران اربعین ضروری است.

افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کنند می توانند از ۱۹ شهریور (۱۰ محرم ۱۴۴۱) تا هفتم آبان ماه (۳۰ صفر ۱۴۴۱) بدون نیاز به گرفتن روادید با همراه داشتن گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین وارد عراق شوند و مدت اقامت در خاک عراق یک ماه از تاریخ ورود است.

براساس توافقات صورت گرفته، علاوه بر مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی به عنوان معبرهای تردد زائران حسینی در ایان اربعین، مرز خسروی نیز در تاریخ هشتم شهریور ماه بازگشایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار