فرماندار شهرستان ورامین گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژ عمرانی در شهرستان ورامین افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۷۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 21 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان در شهرستان ورامین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی گفت: این پروژه ها در حوزه های برق، جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، شهرداری، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، بخشداری، دهیاری ها و بنیاد مسکن است که در مجموع ۴۵ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی می شود.
فرماندار ورامین افزود: رفع پرباری و ضعف ولتاژ برق، اصلاح و بهینه سازی پست ۶۳ کیلوولت، اجرای آبیاری نوین در اراضی کشاورزی، پرورش قارچ، حفر و تجهیز چاه آب روستایی، تأمین برق و دیوار کشی حریم چاه های روستایی، احداث میادین، بوستان های محله ای، بهره برداری از سالن ورزشی، بهره برداری از واحدهای تولیدی در حوزه رنگرزی و ریخته گری، بهره برداری از واحد اشتغال روستایی، اجرای طرح های هادی روستایی، و بهره برداری از پروژه های روستایی از جمله طرح های قابل افتتاح هفته دولت در ورامین است.
کاغذلو گفت : در ایام هفته دولت عملیات احداث سالن چند منظوری روستای کلاته، واحد تولیدی چرم، مجتمع فرهنگی ورزشی، مجتمع فرهنگی بوستان جوان و مجتمع فرهنگی ورزشی شهرک فجر آغاز می شود.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، برای ۴۰۲ نفر به صورت مسقیم شغل ایجاد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار