رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: تئاتر شهر پروژه ای است که در خیابان چهارباغ عباسی و در محل سینمای ۲۲ بهمن سابق در مجموع زمینی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده است و در حال انتخاب مشاوران متخصص برای طراحی این مجموعه متناسب با فضای چهارباغ هستیم.
کد خبر: ۷۷۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 21 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان: فریده روشن با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح بازسازی تالار هنر اصفهان تا پایان سال ۹۸ به اتمام می رسد.

روشن با بیان اینکه برای بازسازی تالار هنر اصفهان در ابتدا پنج میلیارد تومان صرفا در راستای تغییرات تالار هنر در نظر گرفته شده بود بیان داشت: پس از جلسات مختلف نهایتا سه میلیارد تومان به بازسازی تالار هنر و دو میلیارد دیگر  در راستای طرح تئاتر شهر اصفهان تخصیص داده شد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان بیان داشت: در حال حاضر بیشترین فعالیت انجام شده به بازسازی پلاتو و بلک باکس اختصاص دارد و تقریبا ۵۰ درصد احداث و بازسازی چهار پلاتو انجام شده است؛ به یقین پس از اتمام طرح امضای قرارداد شهرداری با پیمانکار مربوطه کار با سرعت بیشتری نیز انجام خواهد شد.

وی در ارتباط با موضوع ساخت تئاتر شهر اصفهان که از دو سال پیش به شکل جدی مطرح شده است، ابراز داشت: در حال حاضر در خیابان چهارباغ عباسی  و در محل سینمای ۲۲ بهمن سابق در مجموع زمینی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده است و در حال انتخاب مشاوران متخصص برای طراحی این مجموعه متناسب با فضای چهارباغ هستیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار