اداره کل هواشناسی وضعیت جوی تا آخر هفته استان و کشور را پیش بینی کرد . مجموع بار‌ش‌ها تا ۱۰ روز دیگه هیچ خبری از باران در کشور نیست افراد و شهروندان با رعایت نکات ایمنی در محدوده مجاز شنا می توانند از این مواهب طبیعی بهره مند شوند.
کد خبر: ۷۷۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 19 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی هوای روز چهارشنبه را صاف و نیمه ابری با افزایش ابر و هوای پنج شنبه را صاف و نیمه ابری پیش بینی کرد .

بر اساس این گزارش، باتوجه به قرارگیری خط سرکوب‌گر کانتر ۵۹۱دکامتر این سلول نمی‌تواند گسترش یابد وبرای مناطقی از ترکیه و مرزهای شمال‌غربی ایران ناپایداری‌هایی به‌صورت رگبار و رعدوبرق و وزش باد طی روزهای پنجشنبه و جمعه ایجاد خواهدکرد.
مناطق جنوبی ایران طی ۴۸ساعت آینده همچنان فرارفت هوای گرم ومرطوب و صعود مکانیکی هوا و همگرایی و جوشش‌های تندری ورگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

ضمنا مولفه های عمودی و ستون جو ( مقدار آب قابل بارش ) هفته آینده برای سواحل دریای خزر ومناطقی از شمال غرب کشور همچنین تنگه هرمز وجزایر جنوبی و سواحل دریای عمان در حالت بیشینه قراردارد.

 همچنین  معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه هوای مازندران امروز با افزایش نسبی دما همراه است گفت:

با استقرار جریانات شمالی تا پایان هفته در برخی ساعات افزایش ابر پیش بینی می شود.
احمد اسدی با بیان اینکه نوسانات دمایی در این مدت قابل توجه نیست افزود: دیروز قائمشهرو ساری با بیشینه دمای 33 درجه گرمترین نقاط استان گزارش شدند.
اسدی وضعیت دریا را نیز امروز و فردا با موج کوتاه اعلام و خاطرنشان کرد: مسافران و شهروندان با رعایت نکات ایمنی در محدوده مجاز شنا می توانند از این مواهب طبیعی بهره مند شوند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار