سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ماندگاری و تقویت هوای گرم در استان طی روزهای پیش رو و تا پایان مردادماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 19 August 2019

 

تابناک / مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای پایدار تا اواخر هفته در منطقه است و بر این اساس طی این مدت آسمانی غالبا آفتابی، همراه با ماندگاری و تقویت هوای گرم پیش بینی می شود.

وی خاطر نشان کرد: گاهی با تقویت ناپایداری های موقتی، افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر وزش باد عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز صاف تا قسمتی ابری، احتمال مه صبحگاهی ، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به لاهیجان و منجیل با ۳۵ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به ماسوله و دیلمان با ۱۶ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۰ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۵ / ۰  متر، دمای آب ۲۸ درجه سلسیوس و برای شنا مناسب است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: آب و هوای گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار