مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۴ میلیاردی یک کارگاه تولیدی به دلیل مخدوش کردن قیمت کنسرو ماهی به قصد گرانفروشی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 19 August 2019

تابناک فارس به نقل از میزان: علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با دریافت اطلاعات و اخباری در مورد عوض کردن قیمت‌های درج شده بر روی قوطی‌های کنسرو ماهی در یک کارگاه تولید مواد غذایی واقع در حومه شهر شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی فارس به همراه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور سرزده اکیپ بازرسی در این کارگاه مشاهده شد که افراد سودجو با استفاده از ادوات خاص و به قصد گرانفروشی، قیمت‌های روی قوطی‌های کنسرو ماهی را پاک کرده و اقدام به درج قیمت جدید و عرضه در بازار عرضه می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به کشف بیش از ۳۰ هزار کنسرو ماهی در این کارگاه، اضافه کرد: پرونده‌ای تحت عنوان گرانفروشی برای صاحب این واحد تولیدی تشکیل و برای رسیدگی به شعبه نهم تعزیرات حکومتی استان ارسال و نهایتا شعبه مذکور با توجه به محرز بودن تخلف، مدیرعامل این کارگاه تولیدی را به پرداخت جریمه ۴ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار