رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر در استان مرکزی خبر داد
رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر از بارگذاری ۱۱۰ دیگر غذا در میدان ولیعصر (عج) شهر اراک در روز عید غدیر خبرداد
کد خبر: ۷۷۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 19 August 2019

حسین عابدی رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر در استان مرکزی در خصوص برنامه‌های این ستاد طی روز‌های منتهی به عید غدیر گفت: ستاد مردمی اطعام غدیر حدود دو ماهی است که شروع به کار کرده است.
عابدی افزود: این ستاد در اراک و ۳۲ شهر استان با حضور اقشار مختلف مردم و همکاری سازمان ها، تشکیل شده و آماده برگزاری جشن‌های غدیر هستند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از این حرکت احیای جشن عید بزرگ غدیر و اطعام در این روز است عنوان کرد: این مراسم در دو بخش برگزار می‌گردد  که یک بخش اطعام است و بخش دیگر جشن و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با آن خواهد بود.

رئیس ستاد مردمی اطعام غدیر در استان مرکزی بیان کرد: بناست در حوزه اطعام ۱۱۰ دیگ غذا در میدان ولیعصر (عج) شهر اراک بارگذاری شود که با همکاری خدمات شهری شهرداری، منطقه مورد نظر برای استقرار دیگ‌ها آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه این غذا‌ها در ظهر روز غدیر در ۳۰ مسجد شهر توزیع خواهد شد اظهار کرد: این کار هم از نظر هزینه و هم از نظر انجام کار اجرایی توسط هیئت‌های مذهبی، مساجد و موکب‌های اربعینی انجام می‌گیرد.

عابدی به بخش فرهنگی این جشن پرداخت و تصریح کرد: در بخش فرهنگی هم به مدت سه شب در پارک ملت مراسمی برگزار خواهد شد؛ که به همین مناسبت ۴۵ غرفه فرهنگی در این مکان مستقر شده است و همچنین ۱۲ غرفه صلواتی اطراف پارک، میدان سرداران، مصلی، میدان ولیعصر (عج) با هدف توزیع چای و شربت و شیرینی بر قرار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کار این ستاد نیز در شام غدیر با توزیع غذا بین مردم اراک پایان می‌یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار