کد خبر: ۷۷۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 18 August 2019

دو نفر ۲۴ ساعت گذشته بر اثر واژگونی خودروی پژو و سقوط از ارتفاع در ساری جان باختند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور ساری به نکا ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ صفرپور افزود : در این حادثه خودروی پژو با ۴ سرنشین که در این مسیر در حال حرکت بود به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگونی شد.

او با اشاره به اینکه راننده این خودرو به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت، گفت: ۳ سرنشین دیگر سرنشینان این خودرو مجروح شده و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری به مرگ مرد ۵۹ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در ساری اشاره کرد و گفت: در پی مراجعه مردمی به ماموران گشت انتظامی پاسگاه هولار مبنی بر سقوط فردی از پشت بام منزل مسکونی خود در یکی از روستا‌های این منطقه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ صفرپور افزود: ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند فردی ۵۹ ساله در حین کار بر روی پشت بام منزل شخصی خود به دلایل نامعلومی به پایین سقوط کرد.

او گفت: نامبرده که به علت شدت جراحات و صدمات وارده در دم جان باخته بود، با حضور عوامل امدادی به سردخانه متقل شد و علت حادثه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار