طرح حذف کامل قبض‌های کاغذی برق، از اول مهردر مازندران کلید می خورد.
کد خبر: ۷۷۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 17 August 2019

طرح حذف کامل قبض‌های کاغذی برق، از اول مهردر مازندران کلید می خورد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اجرای طرح حذف کامل قبض‌های کاغذی برق مشترکان مازندرانی از اول مهر خبرداد.
رضا غفاری با اشاره به اینکه با ثبت شماره تماس مشترکان ، اکنون برای 83 درصد قبض صادر نمی شود افزود: برای 17 درصد باقی مانده مشترکان نیز، تا پایان شهریور امسال قبض صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی طرحی ملی است که به منظور صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، توسعه دولت الکترونیک و کاهش هزینه‌ها اجرایی شده خاطرنشان کرد: صورتحساب مشترکانی که شماره همراه خود را ماههای گذشته در سامانه شرکت توزیع برق مازندران ثبت کردند، پیامکی ارسال می‌شود.
غفاری ، ارسال شناسه 13رقمی قبض هر اشتراک به شماره 10009121 و دریافت پیام تأیید از سوی شرکت توزیع برق استان، مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.maztozi.ir به قسمت میز الکترونیکی و انتخاب گزینه دریافت با پیامک، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها یا دفاتر پست بانک روستایی در روستا‌ها و ارائه شماره تلفن همراه به مأموران قرائت کنتور را از روش‌های ثبت شماره تلفن همراه مشترکان در سامانه مشترکان برق استان عنوان کرد.
به گفته وی؛ با الکترونیکی شدن صورتحساب‌های مشترکان برق از هزینه‌های اضافی صدور قبوض جلوگیری و هزینه‌های حاصل از صرفه‌جویی در سرفصل‌های بهسازی شبکه‌های توزیع برق استان سرمایه‌گذاری خواهد شد.
مازندران یک میلیون و 386 هزار مشترک برق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار