رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و جلسه تودیع و معارفه این تغییر به زودی با حضور معاون اول رئیس قوه قضائیه در یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۷۷۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 17 August 2019

پس از برخی اخبار غیر رسمی طی هفته های گذشته ، امروز اعلام شد رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده و در همین هفته جلسه تودیع و معارفه برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری در نشست اعضای شورای قضایی استان ،حجت الاسلام و المسلمین مزارعی از معرفی رئیس کل جدید دادگستری استان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در این نشست افزود : این آئین روز پنج شنبه 31 مرداد در یاسوج برگزار می گردد.
مزارعی اظهار کرد : این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول ریاست قوه قضائیه ،مقامات و مسئولین استانی در سالن مرحوم دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج واقع در زیر تُل از ساعت 9:30صبح روز پنجشنبه انجام می شود.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی از خرداد ماه سال 1394 ریاست دادگستری استان تا را تاکنون برعهده داشتند و دکتر حسن نگین تاجی تا پایان مهرماه 1397 رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان بودند و پس از آن در دادسرای انتظامی قضات انجام وظیفه نمودند که از سوی حضرت آیت الله رئیسی به سمت رئیس کل دادگستری استان منصوب شدند.
حجت الاسلام مزارعی در پرونده کاری خود در کهگیلویه و بویراحمد ، پیگیری پرونده های متعدد تخلفات اقتصادی و اداری را داشته است که برخی از این پرونده ها منجر به صدور رای شده است.
ضمنا مقصد بعدی حجت الاسلام مزارعی هنوز مشخص نشده است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
میخوان جلوی روند محاکمه مفسدین اقتصادی رو بگیرن؟
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
نشان دادن که قدرت زر و زور و تزویر بیشتر از عدالته وقتی چپاول گرانسد مزارعی را جلوی خودشون دیدند با همکاری ..... اقدام به تعویض مزارعی کردند دیگر عدالت در دادگاه و ادارات یاسوج خواهد مرد
نا امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
نمااااااااارک وَ ای تغییرات.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار